Reklamácia tovaru

Máte problémy s vaším paralyzérom alebo iným zakúpeným tovarom? To je nám veľmi ľúto, ale pokúsime sa Váš problém čo najrýchlejšie vyriešiť.

Pred odoslaním výrobku na reklamáciu odporúčame najprv konzultovať problém s nami (na čísle 00420 735 040 080 alebo cez e-mail info@paralyzer.eu). Často sa stáva, že sa jedná o vec, ktorú je možné vyriešiť na diaľku, takže by ste možno tovar odosielali zbytočne.

Ak telefonická alebo e-mailová konzultácia nepomôže, postupujte nasledovne:

1.) Vytlačte si Reklamačný list a vyplňte ho.

2.) Zabaľte tovar vrátane všetkých častí a príslušenstva, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady. Priložte vyplnený reklamačný list a kópiu predajného dokladu (faktúry).

3.) Zásielku nám doručte jedným z nasledujúcich spôsobov

» Odošlite poštou alebo prepravnou spoločnosťou na adresu Paralyzer.eu, Jiří Mach, Liptál 169, 756 31.
» Využite službu Reklamačný asistent a odovzdajte zadarmo na vybrané pobočke Zásielkovne.

Spotrebiteľská reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní. Na darčeky k objednávkam, ktoré sú poskytované bezplatne, nie je možné uplatniť právo na reklamáciu.

Dokument na stiahnutie: Reklamačný list (PDF)

Vrátenie tovaru

Výrobok zakúpený na Paralyzer.eu nezodpovedá tak úplne vašim predstavám? Môžete nám ho vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu prevzatia.

Postupujte prosím nasledovne:

1.) Uveďte tovar do pôvodného stavu a zabaľte ho do pôvodného obalu. Výrobok nesmie javiť známky používania.

2.) Tovar (vrátane prípadného darčeka zadarmo) dôkladne zabaľte. Do zásielky pridajte faktúru, ktorú ste dostali s tovarom, alebo jej kópiu. Ďalej pripojte písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy a číslo účtu, na ktorý si prajete vrátiť peniaze. Odstúpenie od zmluvy je napísané voľnou formou (plne postačí rukou písaná poznámka na kópii faktúry).

3.) Zásielku odošlite poštou alebo prepravnou spoločnosťou na adresu Paralyzer.eu, Jiří Mach, Liptál 169, 756 31.